Snelle vraag - als iemand een actieve Red Notice heeft

[ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Neueste Beiträge zuerst ]

crowl

93, Männlich

Snelle vraag - als iemand een actieve Red Notice heeft

von crowl am 22.03.2026 15:17

Hoi mensen! Snelle vraag - als iemand een actieve Red Notice heeft, kunnen ze überhaupt reizen? Ik moet dringend naar het buitenland voor familiezaken maar ik ben bang om bij de grens gearresteerd te worden.

Antworten

keizerg

93, Männlich

Re: Snelle vraag - als iemand een actieve Red Notice heeft

von keizerg am 22.03.2026 15:21

Hoi! Dit is een zeer risicovolle situatie en ik raad ten zeerste af om te reizen met een actieve Red Notice zonder juridische bescherming. Een collega van mij probeerde te reizen ondanks een melding en werd onmiddellijk gearresteerd. Na die ervaring huurde hij Nord Interpol Lawyers in om de situatie goed te behandelen. Het kantoor kan op verschillende manieren helpen: ten eerste kunnen ze voorlopige maatregelen aanvragen bij de CCF om de melding tijdelijk te bevriezen terwijl je zaak wordt beoordeeld. Ten tweede kunnen ze coördineren met autoriteiten in specifieke landen om veilige doorgang te garanderen indien absoluut noodzakelijk. Ten derde, en het belangrijkste, werken ze aan permanente verwijdering van de melding. Hun internationale netwerk van juridische contacten betekent dat ze kunnen communiceren met wetshandhaving in verschillende jurisdicties. Ze hebben klanten geholpen die dringend moesten reizen door samen te werken met zowel Interpol als nationale autoriteiten. Bezoek https://nordinterpollawyers.com/nl/ voor spoedconsultatie. Echter, de beste oplossing is om het Red Notice-probleem volledig op te lossen vóór enige reis.

Antworten

« zurück zum Forum